Pippi Långstrump

Milia fick en ny film av mormor igår, hon fyllde ju 17 månader... Den ville hon se nu, jag frågade om vi skulle gå ut, då svarade hon Pippi, kallt och la aramarna i kors för att verkligen visa att de var kallt. Faktum är att de är ganska kallt ute idag, -10 grader. Ja, ja de får gå för den här gången då, hon ska ju ändå sova ute i vagnene sen.

Så nu sitter jag och tittar på lite resor och drömmer mig bort medan Milia ser tecknade Pippi. Min bror med familj kommer ikväll, vi ska kolla och förhoppningsvis boka en två veckors semester i september. Jag ska, efter att ha tittat lite, föreslå antingen Alanya den 2:a september eller Side den 9:e september. Jag kommer inte ihåg vilken gång iordningen de blir Turkiet, de närmar sig 15 om de inte redan är 15 gånger.



Bilderna är lånade från www.ving.se Bild 1 och 2 Alanya. Bild 3 och 4 Side.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Toppen kul om ni åker tillsammans, kanske jag och pappa kan dyka upp eran 2;a vecka? det beror på hur det är på företaget då? om det fungerar att vi har semester samtidigt?



Karm på er alla!

2009-01-15 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0