Magont

På torsdag åker vi till Stockholm och vi lämnar Milia hemma, min mage "värker" redan. De är inte för att jag tror att hon inte kommer att ha de bra utan för att jag kommer att längta ihjäl mig. Hur ska jag klara mig utan henne i nästan fyra dagar? Jag har aldrig varit ifrån henne så länge.
 
Självklart ser jag fram emot vår lilla minisemster också, vi ska ju trots allt se Bruce Springsteen live, bo på "hotell", äta och dricka gott, se landskampen på lördag och umgås med vänner som vuxna, vuxna som bara ha oss själva att tänka på. Ja de blir nog helt fantastiskt men just nu är de delade känslor inför den här helgen.




Bilden är lånad från www.google.se

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det kommer att gå hur bra som helst. Jag tror att både du och Milia mår bra och blir starkare av att vara ifrån varandra några dagar. Lilla M åker till Skåne med mormor EN HEL VECKA. Jag stålsätter mig och vinkar glatt när hon stiger på tåget, men mitt mammahjärta gråter (& ler) på samma gång! Ha kul i helgen.

2009-06-03 @ 08:23:46
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com/
Postat av: HUSnrNIO

Usch ja, jag tycker också det är jobbigt att vara utan dem men bara man vet att de har det bra så är stundtals ganska härligt att njuta av vuxenlivet igen:) Ha så kul!

2009-06-03 @ 22:17:14
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: mormor

Mormor och Morfars DOCKA!

2009-06-12 @ 07:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0