För ett år sedan

Den här dagen för exakt ett år sedan var vi på väg till Thailand för en tre veckor lång semester. En fantastisk resa som jag gärna skulle ha ogjord, eller som Mathias sa idag tänk om man hade en sån resa inbokad den 15:e mars varje år. Ja, va underbart de skulle vara att veta i mörkaste november att man i mars ska få åka iväg till sol och värme i tre veckor... drömma kan man ju och de gör jag ganska ofta. Nu går vi ju mot ljusare tider, mot vår och sommar, vilket känns skönt men innan de är de slask, slask och åter slask som kommer att "förgylla" våra dagar.



     
Första veckan var vi på en liten ö vid namn Koh Kho Khao, de var verkligen paradiset.



     
Vecka två och tre var vi i Kata på Phuket bortsett från några dagsutflykter till bland annat Freedom Beach (rekommenderas om man ska till Phuket). Phuket är allt annat än Koh Kho Khao men också bra på sitt sätt.

Jag drömmer vidare och hoppas att drömmen blir verklighet igen, ganska snart.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Vi är sugna på att resa iväg med vår bäbis när denna är ca 6 månader. Ser att ni hade er lilla knodd med er. Skulle vara jättekul att få höra hur det gick. Vi gillar Thailand och är sugna på att åka dit med barnet då vi varit där förr, det finns bra sjukvård mm...

2009-03-16 @ 04:42:09
URL: http://tankesnurr.blogspot.com/
Postat av: mamma

Jag skulle också vilja vara där med er alla i sällskap Det var helt underbart.

2009-03-16 @ 06:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0