Vem f_n bakar...

...chokladbollar med en ett och ett halvt åring? Jo jag. Vad tänkte jag...? Att de skulle vara roligt att baka tillsammans. Chokladbollar? Ja de var väl kanske inte de absolut smartaste att välja chokladbollar men nu är de gjort iaf och goda blev dom.

     



Efter baket och en sväng in i duschen var de absolut nödvändigt att dammsuga i köket, de var pärlsocker i precis hela köket, hon avslutade med att hälla ut allt pärlsocker som var kvar när jag vände ryggen till för att tvättade händerna. Sen, medan jag dammsög passade fröken på att färglägga vårt nya fina vardagsrumsbord som vi fick i inflyttningspresent av mor och far, neeeej  

 

Hon visste på en gång va fel hon hade gjort, hon lämnade ifrån sig kritan utan att jag behövde säga något och sen stog hon och försökte gnugga bort färgen. De hjälpte inte hur mycket hon än gnuggade, de var knappt vi fick bort de med diverse olika medel. Tänk om vi inte har fått bort de, bordet är inte ens två veckor gammalt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lillhulda vad hon är snabb? inte är hon lik mamman i huset i alla fall DU var from som ett lamm. Men go är hon så det är svårt att bli arg på henne.

Har sagt GRATTIS till Matte nu till morgonen ja morgon och morgon 4:20 när vi kom fram till jobbet (mitt i natten)

Puss puss lillhuld

2009-03-11 @ 04:57:58
Postat av: Cajsa

Ojoj...ligger hon ute på annons, så får väl vi köpa henne!

2009-03-11 @ 17:41:37
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Cicci

Det där är nog något som ni kan skratta gott åt när hon har blivit större! :) tur att ni fick bort det i alla fall :)

2009-03-14 @ 15:22:14
URL: http://fantaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0