Väskan är packad

Nu ska jag hoppa i säng, kl. 06.05 kommer taxin och hämtar mig imorgon. De börjar kännas ganska jobbigt att vara ifrån Milia i 3,5 dag, jag kommer att längta. Vi ska ringa till varandra har vi bestämt hon och jag, tänk att hon är så stor att man kan prata i med henne i telefon.  

Samtidigt som de känns jobbigt att åka ifrån familjen längtar jag väldigt till att få vara tre tjejer, tre kompisar, som bara har oss själva att tänka på i en hel helg. Äta gott och länge, i lugn och ro, hinna känna smaken och njuta. Bo på hotell, sova ut och äta hotellfrukost i tre dagar. Springa i affärer och känna och klämma utan att känna sig stressad av att en otålig sambo och/eller dotter vill där ifrån så fort de bara är möjligt.

De är bra att få längta ibland har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Underbart! Jag lämnar Sundsvall 08:10 på lördag morgon, men hur kul känns det med en magsjuk lillfis som bara vill ha mamma nära. Jaja hon hinner väl krya på sig. Ha skoj!

2009-11-26 @ 09:57:16
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0