8:e juni 2010!!!

I fredags ringde mamma hem två biljetter till Whitney Houstons konsert i Globen, Stockholm, den 8:e juni 2010. Senast hon var i Sverige, för 10 år sedan, när hon hade släppt albumet My Love is Your Love hade jag två biljetter på 11:e raden på 1:a parkett. Den gången gick jag inte eftersom jag inte fick med mig något sällskap, de ångrar jag fortfarande. Den här gången tänker jag absolut inte missa, de kanske är sista gången om de ska gå 10 år mellan gångerna. Förhoppningsvis gör de inte de, förhoppningsvis är hon tillbaka på riktigt nu och har lämnat dom senaste årens liv bakom sig...


Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar tills vi får höra & se "THE QUEEN"

2009-10-21 @ 12:44:48
Postat av: HUSnrNIO

Men vad kul. Jag skulle sååå gärna vilja gå!

2009-10-21 @ 16:16:50
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0