Typiskt

För ett tag sedan bokade vi, jag och ett par kompisar, in en tjejhelg i Stockholm sista helgen i november, jätte mysigt.

Kort där efter anmälde jag mig till en kurs genom jobbet i Stockolm som visade sig vara tisdag till torsdag samma vecka. De sulle innebära nästan en vecka hemifrån vilket känns lite jobbigt men okej. Men inte nog med de, under tiden vi var bortrest fick vi veta att vi ska till Umeå måndag till tisdag genom jobbet veckan efter. De innebär precis en hel vecka hemifrån, är de inte typiskt. De är inte ofta eller i princip aldrig jag åker iväg, privat, utan familjen i mer än en dag och när man väl gör de då infaller allt annat också och resulterar i en hel vecka från familjen. 

Vi skulle kunna byta datum för tjejhelgen men nu har vi redan bokat och betalat tågbiljetterna och dom är inte ombokningsbara. Jag skulle kunna bortse från de för att slippa vara borta så länge utan M & M men jag skulle aldrig begära de av mina vänner.  

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åk och njut av ledigheten. Familjen klarar sig och det blir supermysigt när ni ses igen!

2009-09-27 @ 08:45:34
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: Mamma

ÅK Vi hjälper Matte med Milia det vet du.

2009-09-27 @ 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0