Längtar efter sol, bad och semester

Nästa lördag vid den här tiden var de tänkt att vi skulle ha befunnit hos här:


Blue Star Side Hill. Bild lånad från www.fritidsresor.se

De var tanken ända fram till början av maj när vi bestämde oss för att lite motvilligt boka av resan. Vi var ett stort sällskap som bokade resan tillsammans, i september i fjol,  och alla utom vi kommer att lyfta från Arlanda nästa lördag. De skulle ha varit så fantastiskt skönt att åka iväg till solen och värmen nu, äta massa god mat och vara LEDIG. Nu blev de inte så och jag kommer att ha de lite jobbigt nästa lördag när jag vet att dom är på väg, jag missunnar dom absolut inte men lite avundsjuk är jag. Som tur är har vi bokat en ny resa i oktober att se fram emot men dit vill man inte längta för mycket för när vi väl är där är sommaren slut.

Sunwing Resort & Spa Bangtao Beach
Sunwing Resort & Spa Bangtao Beach, Thailand. Bild lånad från www.ving.se


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte vill man längta bort sommaren men det ska bli så underbart att få åka iväg till Thailand i Oktober

2010-06-13 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0