Tillslut kom solen

Solen har inte velat kika fram från den grå himlen bortsett från korta stunder under dom här fyra fjälldagarna, Tmperaturen har varit bra och de har inte blåst så de har inte varit något problem att tillbringa hela dagarna ute men de är ändå trevligare om solen lyser. Efter lunch idag kom den och lyste på oss under eftermiddagen.

 
De blev några slalomåk till innan de var dags att lämna tillbaka utrustningen.

Imorgon är de dags att städa ur stugan och åka hem. Vi har inte utcheckning förrän kl. 15 så om vädret blir bra tar vi vara på dagen och checkar ut sent.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

GRATTIS du vann Zipper Bagen i valfri färg från Vincent Shoe Store :D Jag mailar dig epostadressen till Anna på Vincent Shoe Store i Karlstad så är det bara för dig att maila henne om vilken färg du vill ha samt din postadress. Ha en bra torsdag! /Helen, HUSnrNIO

2010-03-25 @ 07:20:54
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Jag hittar inte din mail nånstans? Inte här på sidan och inte heller i din kommentar:S Maila mig på [email protected] så jag får den och kan vidarebefodra den till Anna.

2010-03-25 @ 07:24:43
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ni matchar varandra bra i rött både mor & Dotter lyser som solen när ni drar fram med liften kram på er hoppas Torsdagens väder blir solrik

2010-03-25 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0