Leilas kokböcker har använts flitigt senaste tiden

När jag köpte Leilas nya bok frågade Mathias vad jag skulle med den till - du bakar ju aldrig något ur den "gamla" boken. Oftast blir de väl så att man bakar sådant som man bakat förut eller efter ett recept man fått av någon som man vet blir gott. Nu har jag provat tre recept ur Leilas böcker på mindre än en vecka så nu kan han inte säga något.

Frozen Cheescake i torsdags (ur nya boken).


Den smakade jag faktiskt av och den blev väldigt god.

Pollymuffins idag (ur 1:a boken).


Kan inte uttala mig eftersom jag inte smakade men dom som gjorde de sa att dom var jätte goda.

Många recept återstår och nästa gång får de nog bli något annat än ett bakverk, de finns recept på en massa bröd som ser otroligt gott ut för att inte tala om pizzorna. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tårtan var helt gudomligt god och Polly muffins ska jag baka idag få se om de blir lika fina som dina

2010-05-16 @ 09:59:03
Postat av: HUSnrNIO

Ser otroligt ljuvligt gott ut!! Jag är extra svag för cheesecake av alla dess former så det där måste jag bara prova. Får köpa den andra boken först bara... Ha en trevlig söndagkväll.

2010-05-16 @ 21:44:03
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jisses vilka bakverk Angelica!! Vad duktig du ær, cheescaken ser ju helt fantastisk ut! Kanske måste køpa Leilas kokbok:-)Hoppas ni har det bra! hørs stor kram

2010-05-18 @ 07:52:46
URL: http://semlansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0