Konsertfest

I helgen är de konsertfest med bl.a. Bryan Adams, Kent och Tomas Ledin. Jag och Mathias har fått varsin 2-dagars biljett till själva konsertområdet men också inträda till mat- och dryckes tältet utanför. 
 
Vi har ingen barnvakt att tillgå under helgen så vi kan inte gå båda två. Eftersom Mathias jobbar i helgen tyckte han att jag skulle gå. Jag bjöd med mig svägerska S så imorgon är de vi som diggar till Adams mfl. Vi är väl uppvärmda sen förra helgen :) Jag tror dock inte att vi kommer att få uppleva en i närheten lika magisk konsert som då men de blir kul ändå.
 
Vi börjar med morgondagen så får vi se sen hur vi känner inför lördagen. På lördag dag åker vi in med barnen och tittar på Sean Banan och Panetoz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0